4 Langkah Hilangkan Jeragat dengan Cepat dan Selamat

Jom Hilangkan Jeragat dengan Cepat dan Mudah



Puan-puan ada masalah jeragat?

Pelbagai produk dah digunakan tapi tiada kesan bukan itu sahaja beribu ringgit habis untuk facial Dan laser treatment tapi jeragat muncul semula.. Petua nenek moyang pun dah try masih tak berjaya.

Kalau begitu puan-puan kena cuba 4 langkah mudah ni untuk atasi  masalah jeragat puan. Fadz akan bantu puan sampai berjaya. Sebelum tu tengok dulu video dibawah untuk bantu puan mengatasi masalah jeragat.




Jeragat adalah antara masalah kulit Yang sukar dirawat.

Serious fadz pun stress tapi bila Cuba 4 langkah ni alhamdulillah kesannya menakjubkan!!!

Pengambilan vitamin dan produk yang mengandungi antioksidan yang tinggi adalah formula terbaik dalam merawat Jeragat dari dalam.

Langkah 1 : Atasi Masalah Hormon 

Jeragat tidak akan hilang hanya dengan mencuci muka. Ia tidak semudah itu!!!

Cuci dan sental kuat macam mana pun kesannya sama saja kan.

Menstabilkan hormon adalah jawapannya kerana hormon yang tidak stabil akan menganggu kesihatan kulit anda so walaupun anda cuba rawat dan cegah jeragat masih tidak hilang. 

Ingin tahu lebih lanjut mengenai hormon tidak stabil KLIK SINI

Langkah 2: Tingkatkan Kolagen

Kolagen akan menyusut pada usia 25 tahun ke atas dan biasanya pada umur inilah jeragat akan muncul.

Vitamin C ialah sejenis vitamin yang akan membantu tubuh menaikkan kadar penghasilan kolagen secara semulajadi dan mampu membantu mengatasi masalah jeragat.

Dengan ini hanya dengan mengamalkan makanan yang tinggi kandungan vitamin C membantu penghasilan kolagen dengan lebih baik dan sekaligus mengatasi masalah jeragat.

Vitamin C yang menggunakan teknologi Sustained Released akan membuatkan tubuh menyerap lebih banyak vitamin C dan mampu kekalkan vitamin C lebih lama dalam darah. Ingin tahu lebih lanjut tentang vitamin C KLIK SINI

Kesannya sangat menakjubkan.

Nak mencerahkan jeragat?

Pengambilan vitamin C yang berterusan telah dibuktikan akan mencerahkan kulit , melambatkan penuaan, menyekat pembentukan dan menhilangkan jeragat.
Kulit akan menjadi semakin cerah dan jeragat akan semakin hilang

Langkah 3 :  Halang Sinar UV yang Merbahaya 

Sinaran Matahari  (UV A & B) ialah boleh mematikan sel dan menyebab kan tompok hitam dikulit. Semakin lama terdedah, tompok makin besar dan kronik. 

Pada peringkat permulaan kulit hanya akan sunburn tapi lama-kelamaan akan berubah menjadi jeragat!!
Vitamin E digunakan secara aktif oleh pakar kulit untuk merawat jeragat kerana kandungan antioksidan yang tinggi akan menggurangkan kemerahan kulit akibat sunburn.

Ia juga sangat bagus untuk menegang dan mencerahkan kulit. Selain boleh dimakan, softgel vitamin E dari shaklee boleh juga digunakan sebagai masker tau.

Mudah sangat ambil satu softgel vitamin E, pecahkan dan sapukan pada kawasan jeragat. Satu biji softgel boleh pakai  2-3 kali untuk mask !!. Jimat sangat

Yang lagi best parut jerawat pun boleh hilang tau!!!
Ia mempercepatkan proses hilangkan jeragat. Sel itu akan diganti dengan sel baru dengn aktif.


Langkah 4 : Rawat dan Kawal pembentukan Sel Rosak



Jeragat adalah sel rosak yang bertukar menjadi tompok hitam.

Anda bayangkan seperti buah-buahan yang sudah rosak warna kulit luarnya akan bertukan menjadi lebam dan berwarna hitam. Tetapi buah-buahan seperti epal mampu kekal cantik dan bersinar pada jangkamasa yang agak lama kerana kandungan antioksidan yang tinggi.


TAG